استفاده مجدد از داروهای عکاسی

داروهای عکاسی یکی از پر استفاده ترین مواد شیمیایی در خدمات چاپ و ظهور بشمار می آید.با توجه به واردات این مواد و نوسانات ارز قیمت نهایی این محصولات بسیار بالا و خرید مجدد به صرفه نمی باشد.متخصصان پارسیان مرک نوین با علم به این موضوع با انجام ساعتها مطالعه و تحقیق و انجام آزمایشات مختلف فرمول جدیدی در جهت بازیابی این دارو ها بدست آوردند. به جهت تایید فرآیندهای تحقیقاتی مواد تولیدی پارسیان مرک بر روی داروهایی با  نام های تجاری مختلف  آزمایش شد و نتیجه بررسی های فنی نشان داد که داروهای بازیابی شده از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با محصولات نو نداشته و بمراتب هزینه های مصرفی را کاهش داده اند.

معرفی محلول تقویت داروهای سرریز ثبوت عکاسی

محلول فوق جهت تقویت داروهای ثبوت سرریز دستگاه های چاپ عکس با فرمولاسیون مواد اصلی داروهای نو و خام تهیه شده است. از مزایای این محلول می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- مواد اولیه به کار برده شده در این محلول خارجی و با گرید آزمایشگاهی و خلوص بالای ۹/۹۹% از شرکت­های Merck, Aldrich, Fluka, scharlou خریداری شده است.

۲- کاهش هزینه­ های مصرف داروی نو و استفاده مجدد از داروی سرریز با کیفیت اولیه

۳- عدم رسوب و ته نشینی در مخزن داروی دستگاه

۴- این محلول جهت تقویت مواد کاهش یافته از داروی نو مورد استفاده قرار می­گیرد و ترکیب اصلی داروی ثبوت خام را حفظ کرده و آنرا بهبود می­بخشد. این محلول فقط موادی را که از داروی نو در جریان فرآیند ثبوت از دست رفته است، را جایگزین می­نماید.

۵- هر یک لیتر از محلول تقویت، برای ۱۰ لیتر داروی سرریز استفاده می­شود و مصرف داروی خام به ۵۰% تقلیل می­یابد.

۶- به دلیل قابل دسترس بودن و ارزان بودن مواد اولیه نسبت به هزینه واردات داروی خارجی، استفاده از این محلول توجیه اقتصادی داشته و از هدر رفت داروی نو و خام جلوگیری به عمل می­آید.

 

بازیابی داروهای عکاسی

شما میتوانید با مراجعه به لینک های موجود در همین صفحه از فرآیندهای انجام شده و فرمولاسیون مواد تولیدی بازیابی داروی عکاسی پارسیان مرک نوین اطلاع یابید همچنین می توانید از طریق روش های معرفی شده اقدام به خرید این محصولات نمایید.

قیمت محصولات:

برای استعلام قیمت داروهای ثبوت عکاسی و یا محلول بازیابی داروهای عکاسی به قسمت قیمت محصولات مراجعه کرده و یا با شماره های پارسیان مرک  و یا مدیر فروش شرکت (۰۹۱۵۵۲۴۶۶۲۷) تماس حاصل نمایید.

 

سایر خدمات ارائه شده در حوزه داروهای عکاسی:

داروی عکاسی|دارو ثبوت| فرمولهای محلول بازیابی داروهای عکاسی

استخراج نقره از داروهای عکاسی