داروی عکاسی

شرکت پارسیان مرک نوین در جهت رفع نیازهای صنایع مختلف و مصرف کنندگان گرامی ، طیف وسیعی از محصولات شیمیایی را در کارگاه های پیشرفته، زیر نظر بهترین متخصصین ایرانی و با توجه به نیاز سنجی ها و شناسایی محصولات پر درخواست و کاربردی کشور تولید نموده است . همچنین متخصصین این شرکت در بخش تحقیق و توسعه (R&D)، محلول تقویت داروهای سرریز ثبوت عکاسی را با انجام آزمایشات مختلف شیمیایی و با فرمولاسیون دقیق داروی خارجی خام و نو، بهترین ماده را تولید و پس از تست های گوناگون و دریافت نتیجه مطلوب آن را ارائه و به مشتریان تحویل می نمایند. محلول ثبوت عکاسی یا داروی عکاسی پس از تحقیق و آزمایشات مختلف در مدت ۲۴ ماه با تلاش مهندسین واحد R&D تولید شده است. باتوجه به وسعت زیاد این صنعت و درخواستهای متنوع ، شرکت پارسیان مرک برآن شده تا برای پاسخ گویی به نیاز همه ی مشتریان و در جهت تامین محصولات ،ازتولید کنندگان معتبر بین المللی و بازارهای خارجی نیز استفاده نماید. لذا در صورت نیاز، به موادی که در تولیدات شرکت معرفی نشده اند با بخش فروش تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما جهت رفع نیاز و انجام مشاوره با شما همکاری نمایند.

معرفی محلول تقویت داروهای سرریز ثبوت عکاسی

محلول فوق جهت تقویت داروهای ثبوت سرریز دستگاه های چاپ عکس با فرمولاسیون مواد اصلی داروهای نو و خام تهیه شده است. از مزایای این محلول می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- مواد اولیه به کار برده شده در این محلول خارجی و با گرید آزمایشگاهی و خلوص بالای ۹/۹۹% از شرکت­های Merck, Aldrich, Fluka, scharlou خریداری شده است.

۲- کاهش هزینه­ های مصرف داروی نو و استفاده مجدد از داروی سرریز با کیفیت اولیه

۳- عدم رسوب و ته نشینی در مخزن داروی دستگاه

۴- این محلول جهت تقویت مواد کاهش یافته از داروی نو مورد استفاده قرار می­گیرد و ترکیب اصلی داروی ثبوت خام را حفظ کرده و آنرا بهبود می­بخشد. این محلول فقط موادی را که از داروی نو در جریان فرآیند ثبوت از دست رفته است، را جایگزین می­نماید.

۵- هر یک لیتر از محلول تقویت، برای ۱۰ لیتر داروی سرریز استفاده می­شود و مصرف داروی خام به ۵۰% تقلیل می­یابد.

۶- به دلیل قابل دسترس بودن و ارزان بودن مواد اولیه نسبت به هزینه واردات داروی خارجی، استفاده از این محلول توجیه اقتصادی داشته و از هدر رفت داروی نو و خام جلوگیری به عمل می­آید.

 

قیمت محصولات:

برای استعلام قیمت به قسمت قیمت محصولات مراجعه کرده و یا با شماره های پارسیان مرک  و یا مدیر فروش شرکت (۰۹۱۵۵۲۴۶۶۲۷) تماس حاصل نمایید.

 

سایر خدمات ارائه شده در حوزه داروهای عکاسی:

استخراج نقره از داروهای عکاسی

داروی عکاسی کارکرده| استفاده مجدد از داروی عکاسی| بازیابی داروی عکاسی