کد محصولات مرک

شرکت مرک ( Merck KGaA ) از نوع شرکت سهامی عام شرکت مختلط بنا نهاده شده است .

بنیانگذار شرکت مرک Friedrich Jacob Merck می باشد.

شرکت مرک یک شرکت تولیدکنندهٔ مواد شیمیایی و دارویی در کشور آلمان با لینک سایت http://www.merckmillipore.com/INTL/en  می باشد.

طریقه پیدا کردن کد محصولات مرک

کد محصولات مرک (Product No) عبارت است از یک عدد ۶ رقمی که بیانگر خلوص ، گرید و مشخصات کالا میباشد و کد سفارش ماده شیمیائی (Order No ) از کمپانی مرک عبارت است از یک عدد ۱۰ رقمی که ۶ رقم اول همان کد ماده شیمیائی (Product No) میباشد و ۴ رقم آخر بیانگر وزن کالا میباشد.

پارسیان مرک نماینده مرک آلمان 09155246627

 بسیاری از افراد به اشتباه از Cas No به جای کد ماده شیمیایی استفاده می کنند در حالی که Cas No یا register No شماره ثبت ماده شیمیایی است و توجیهی برای تولید ندارد, در نتیجه بسیاری از مواد شیمیایی که در آزمایشگاه ها سنتز می شوند دارای Cas No هستند ولی به دلیل عدم تولید Product No یا Order No ندارند.

به آدرس  http://www.merckmillipore.co.uk/chemicals   بروید و در نوار جستجوی بالای صفحه نام کالا یا فرمول خود را وارد نمائید که از این طریق می توانید میتوانید از صحت و سقم مواد شیمیایی مطلع شوید که در صورت صحت ماده مورد نظر ، نام ماده به همراه سایر مشخصات و همچنین فایل PDF آن که در برگیرنده آنالیز کامل می باشد ظاهر می شود و در صورت تقلبی بودن کالا ، سیستم اعلام میکند چنین کدی ثبت نشده است .

وبسایت مرک

پارسیان مرک نماینده مرک آلمان 09155246627

کتاب مرک

پارسیان مرک نماینده مرک آلمان 09155246627

سی دی های مرک

پارسیان مرک نماینده مرک آلمان 09155246627

لیبل های محصولات مرک

پارسیان مرک نماینده مرک آلمان 09155246627

قیمت و خرید و دریافت مشاوره مواد شیمیایی مرک آلمان

مشتریان پارسیان مرک میتوانند برای استعلام قیمت ، ثبت سفارش و یا دریافت مشاوره تخصصی پیرامون هریک از مواد شیمیایی مرک آلمان از طریق تماس با شماره های مرکز پارسیان مرک موجود در انتهای صفحه و یا شماره تلفن همراه مدیریت فروش  ( ۰۹۱۵۵۲۴۶۶۲۷ ) اقدام نمایند