محصول خریداری شده توسط مشتریان محترم بلافاصله پس از گرفتن تأییدیه از مرکز پشتیبانی پارسیان مرک وارد مرحله ی آماده سازی جهت ارسال میگردد.

کارشناسان فروش پارسیان مرک با بررسی سفارش مربوطه و بسته به نوع و مقدار سفارش و همچنین آدرس تحویل و نحوه ی ارسال که توسط مشتری در مرحله ثبت سفارش تکمیل شده، اقدام مینماید.

لازم به ذکر است با توجه به استفاده پارسیان مرک  از ظرف های مخصوص و منحصر به فرد خود و دارای تاییدیه های مختلف کیفی  آسیب رسیدن به محصولات در هنگام ارسال به حداقل می رسد.

نحوه ی ارسال محصولات با توجه به نوع و مقدار محصول متفاوت است. پارسیان مرک امکان ارسال کالا را از طریق پیک، پست (عادی و پیشتاز )، تیپاکس و همچنین وسایل نقلیه مربوطه ( با توجه به نوع محصول ) مانند وانت، کامیون، تانکر و … را برای مشتریان محترم در سراسر نقاط کشور فراهم آورده است. (توضیح اینکه هزینه ی حمل بر عهده ی خریدار محترم میباشد.)

 بدیهی است زمان تحویل محصول به محل تحویل که در مرحله ی سفارش توسط مشتری مشخص شده بستگی دارد. همچنین امکان تحویل کالا درب انبار پارسیان مرک توسط مشتری نیز ( به همراه مدارک مربوطه ) امکان پذیر است. ( توضیح اینکه مدارک مربوطه جهت دریافت محصول شامل پرینت سفارش ثبت شده، معرفی نامه و کارت شناسایی مراجعه کننده میباشد.هماهنگی با مرکز فروش پارسیان مرک قبل از مراجعه الزامی می باشد.)