پارسیان مرک تمامی محصولات عرضه شده  را از لحاظ کیفیت، قیمت و اعتبار  و همچنین اصل بودن کالا، تضمین می نماید. تمامی کالاها در هنگام ارسال دارای لیبل مخصوص پارسیان مرک است که نشان دهنده ی گارانتی محصول از طرف پارسیان مرک میباشد و شامل خدمات پس از فروش میگردد.

همچنین پارسیان مرک اعلام میدارد، فقط آن دسته از محصولاتی که دارای کیفیت لازم و قابل استفاده در خطوط تولید میباشد را عرضه می نماید و از ارائه آن دسته از محصولات که دارای منابع نامشخص و برند جعلی میباشند، به شدت اجتناب می نماید.کارشناسان واحد تولید پارسیان مرک تمامی محصولات را بررسی کرده و  مواد اولیه مورد استفاده از شرکت های اصلی مانند مرک تهیه می شود.تمامی محصولات تولیدی دارای گواهینامه های کیفیتی از کمپانی های بین المللی می باشند.محصولاتی که پارسیان مرک اقدام به تولید مستقیم آن نکرده است و تنها عرضه کننده آن می باشد تماما مورد ارزیابی کیفی متخصصین پارسیان مرک قرار گرفته و  مورد تاییدشان می باشد.همچنین هرمحصول با توجه به ماهیت  از کمپانی بین المللی تهیه و دارای تاییدیه و گواهی های لازم می باشند.

لازم به ذکر است با توجه به نوع حوزه کاری، عملیات فرایندی و تجهیزات خطوط تولید مشتریان، گاهی ممکن است محصول خریداری شده کارایی لازم در آن زمینه را نداشته باشد که این دلیل بر بی کیفیت بودن و یا غیر اصل بودن محصول محسوب نمی گردد، لذا از مشتریان محترم خواهشمندیم در هنگام انتخاب نوع محصول و مطابقت مشخصات فنی کالای مورد نظر، تمامی جوانب مربوطه را لحاظ فرمایند.

لازم به ذکر است شرکتهای بزرگ تجاری که دارای هویت ثبتی می باشند تا قبل از دریافت کامل محصول نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی ندارند بنابراین می توانند اصل بودن محصول را بررسی و سپس اقدام به تسویه حساب نمایند.